V šolskem letu 2023/24 smo se na Osnovni šoli Istrskega odreda Gračišče vključili v tri leta trajajoči projekt Vključujoča šola, po katerem ravnateljica in učitelji zagotavljajo spodbudno fizično, socialno, didaktično in kurikularno učno okolje.
V razvojni nalogi je poudarek na medsebojnem povezovanju strokovnih delavcev pri skupnem razvijanju pedagoške prakse, usklajene z individualnimi potrebami in zmožnostmi učenca, ki temelji na formativnem spremljanju ter spodbuja optimalen razvoj posameznika.
Strokovni delavci v učni proces vključujejo glas učenca tako, da spodbujajo aktivno vlogo učencev pri učenju, jih vključujejo v sooblikovanje učnega procesa, jim omogočajo medvrstniško sodelovalno učenje ter sooblikovanje fizičnega učnega prostora.
Učenec v vključujoči šoli rad prihaja k pouku, je radoveden, išče izzive, si upa, predlaga drugačne rešitve in načine učenja, vztraja, postavlja vprašanja, se dobro počuti, je zavzet, v učenju vidi smisel ter zaznava osebne in skupne dosežke ter prevzema odgovornost.
Zapisala koordinatorica projekta na šoli: Vesna Maršič



