Skip to header Skip to main navigation
Home
OŠ Istrskega odreda Gračišče

Main navigation

Home OŠ Istrskega odreda Gračišče
    • Poslovne informacije
      • Katalog IJZ
      • Poslovni in delovni čas
    • Zaposleni
    • Svet zavoda
    • Načrti in pravila
    • Svetovalna služba
    • Izbirni predmeti
    • Učbeniki in delovni zvezki
    • Poklicna orientacija
      • Poklicna orientacija v 9. razredu
      • Štipendije
      • Pomembni datumi za prijavo in vpis
      • Omejitev vpisa v srednjo šolo
    • Šolska himna
    • Šolski sklad
    • Urnik in nadomeščanja
    • Avtobusni prevozi
      • Vozni red
    • Šolski koledar
    • Projekti na naši šoli
    • Obleka od veka do veka
    • Vključujoča šola
      • Poročilo projekta vključujoča šola
    • Kaktus
  • Vrtec

Projekti

  • Projekti na naši šoli
  • Obleka od veka do veka
  • Vključujoča šola
    • Poročilo projekta vključujoča šola
  • Kaktus

Poročilo projekta vključujoča šola

Avtor: Gašper Jurančič · 27. marca, 2025

Projektni tim sestavljajo:
– ravnateljica Aleksandra Lorbek,
– učiteljica razredne stopnje Aleksandra Starc Rojac,
– učiteljica zgodovine Petra Trošt,
– učiteljica kemije, biologije in naravoslovja Vesna Maršič,
– nove članice tima so: učiteljica razrednega pouka Kristina Černoša,
– učiteljica likovne umetnosti Taja Ivančič Zven,
– učiteljica slovenščine Karmen Ferner.

V okviru projekta  Vključujoča šola, traja tri leta,  bomo učitelji in ravnateljica zagotavljalis podbudno fizično, socialno, didaktično in kurikularno učno okolje.  V razvojni nalogi je poudarek na medsebojnem povezovanju strokovnih delavcev pri skupnem razvijanju pedagoške prakse, usklajene z individualnimi potrebami in zmožnostmi učenca, ki temelji na formativnem spremljanju ter spodbuja optimalen razvoj posameznika. 
Strokovni delavci bomo v učni proces vključevali glas učenca,  tako, da bomo spodbujali aktivno vlogo učencev pri učenju, jih vključevali v sooblikovanje učnega procesa, jim omogočali medvrstniško sodelovalno učenje ter sooblikovanje fizičnega učnega prostora.
Učenec v vključujoči šoli rad prihaja k pouku, je radoveden, išče izzive, si upa, predlaga drugačne rešitve in načine učenja, vztraja, postavlja vprašanja, se dobro počuti, je zavzet, v učenju vidi smisel ter zaznava osebne in skupne dosežke ter prevzema odgovornost.
V tem šolskem letu so se pridružile nove učiteljice, ostali del tima pa je njihov mentor, ki nudi strokovno podporo. Celotni tim se srečuje na mesečnih sestankih, kjer si delimo ideje, pomoč pri izvedbi posameznih dejavnosti, kako vpeljati spremembe v socialno in didaktično učno okolje. Raziskujemo lastno prakso in načrtujemo naš pouk po načelih formativnega spremljanja (oblikovanje namenov in kriterijev uspešnosti) ter spodbujamo učence v participativno učenje.
Vse aktivnosti, ki smo jih izvajali in jih bomo še izvedli, beležimo v dnevniku. Trenutno smo uspešno izvedle prvi sklop – Vključujoči socialni učni prostor – pogled v odnose v moji učilnici. V nadaljevanju pa prehajamo na drugi sklop – Formativno spremljanje v vključujočem učnem okolju – pogled v moj pouk.

Gračišče, 18. 3. 2025                                                                                Vodja tima: Vesna Maršič

priprava na pust
Subscribe to RSS feed

Osnovni podatki

Naslov

OSNOVNA ŠOLA ISTRSKEGA ODREDA GRAČIŠČE,
Gračišče 5, 6272 Gračišče

Telefon

05 6571176

Fax

05 6571148

Odgovorna uradna oseba     

Danijela Škergat Toškan (danijela.škergat.toskan@guest.arnes.si)

Logo ministrstvo

 Arnes logo umesco

Powered by Drupal

Copyright © 2025 OŠ Istrskega odreda Gračišče - All rights reserved

Developed & Designed by Igor Kralj